طراحی، راهاندازی و راهبری کامل “اتاق فکر” استودیو فیلم و عکس “سین” در حیطههای درون مجموعهای، برون مجموعهای و بازاریابی و تبلیغات:
1. بررسی و تحلیل دقیق روند کاری مجموعه و شناسایی چالشها و موانع.
2. طرحریزی راهکارها و برنامههای لازم جهت برونرفت از چالشها و مدیریت موانع.
3. پشتیبانی فکری و ارائه ی مشاوره جهت حرکت در مسیر چشم انداز مجموعه.
4. پشتیبانی فکری و مشاوره در حوزههای درون مجموعهای، برون مجموعهای و بازاریابی و تبلیغات
5. طراحی برنامههای اصلاحی و تقویتی صفحات مجازی مجموعه.
6. ایدهپردازی راجع به دکور داخلی استودیو.
7. بررسی و تحلیل دقیق جامعه هدف مجموعه، سپس طراحی و چینش استراتژیهای تعامل حداکثری با مشتریان برایناساس.
8. طراحی برنامههای جدید جهت توسعهی خدمات مجموعه.
9. شناسایی و تحلیل دقیق رقبای مجموعه.
10. شناسایی و تحلیل مراکز و برندهای مختلف، در حوزههای مرتبط با مجموعه، جهت ایجاد همکاریهای دو یا چندجانبه، برای توسعهی مجموعه.
11. بررسی و تحلیل مداوم شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و تاثیرات آنها بر کار استودیو.
12. چینش استراتژیهای جامع تبلیغاتی مجموعه در سال 1400.
13. طراحی برنامه ها، ایده ها و راهکار های لازم جهت پرورش مشتریان مبلغ.
14. طراحی کمپینهای تبلیغاتی در سطح خرد و کلان برای مجموعه.
15. طراحی برنامهها، ایدهها و راهکارهای لازم جهت نیل به استراتژیهای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت مجموعه.
و…. .