1. انجام کلیه ی خدمات هفتگانه ی پشتیبانی فکری با محوریت موضوع مخاطب شناسی و رسانه شناسی.
2. بررسی و تحلیل دقیق روند کاری مجموعه و شناسایی چالشها و موانع.
3. طرحریزی راهکارها و برنامههای لازم جهت برونرفت از چالشها و مدیریت موانع.
4. طراحی کامل برنامه های تولیدی و آرشیوی پلتفرم.
5. پشتیبانی فکری و ارائه ی مشاوره جهت حرکت در مسیر چشم انداز مجموعه.
6. طراحی برنامههای اصلاحی و تقویتی صفحات مجازی و سایت مجموعه.
7. اولویت بندی اقدامات و برنامه ریزی برای نیل به اهداف اصلی مجموعه.
8. طراحی برنامه های ویژه جهت توانمند سازی سیستم.
9. شناسایی و تحلیل دقیق پلتفرم های موسیقایی داخل و خارج کشور و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها، جهت ارتقای کار مجموعه.
10. طراحی برنامه های لازم جهت افزایش گردش مالی مجموعه و نیل به سمت خود کفایی.
11. ارائه ی مشاوره جهت افزایش بهره وری نیروی انسانی مجموعه.
12. طراحی برنامهها، ایدهها و راهکارهای لازم جهت نیل به استراتژیهای کوتاهمدت، میانمدت و بلندمدت مجموعه.
13. ارائه ی طرح های جامع برندینگ، بازاریابی و تبلیغات پلتفرم.